Дистанційне навчання з інформатики 4 клас
9 тиждень навчання 18-22.05.2020
4-Б (2 група) від 21.05.2020, 4-В (2 група) від 22.05.2020
Урок №32. Повторення
Передивитися відеопрезентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=l0oydMsBeKs&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=31
https://www.youtube.com/watch?v=HkOzuidUj9M&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=31
8 тиждень навчання 12-15.05.2020
4-Б (2 група) від 14.05.2020
Урок №32. Історія виникнення пристроїв.
Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=52My6M-diYU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=29
8 тиждень навчання 12-15.05.2020
4-В (2 група) від 15.05.2020
Урок №31. Кодування інформації
Передивитися відеопрезентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30
7 тиждень навчання 04-08.05.2020
4-Б (2 група) від 07.05.2020
Урок №31. Кодування інформації
Передивитися відеопрезентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30
7 тиждень навчаня 04-08.05.2020
4-В (2 група) від 08.05.2020
Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації.
Зберігання інформації. Носії інформації.
Передивитися відеопрезентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27
https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28
6 тиждень навчаня 27-30.04.2020
4-Б (2 група) від 30.04.2020
Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації.
Зберігання інформації. Носії інформації.
Передивитися відеопрезентації за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27
https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28
5 тиждень навчаня 20-24.04.2020
4-Б (2 група) від 23.04.2020 і 4-В (2 група) від 24.04.2020
Урок №29. Складові комп'ютера
Хід заняття
І. Організаційний етап
Надати посилання на урок класним керівникам 4-Б, 4-В класів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розгадайте ребуси:
Не забувайте про правила роботи за ПК.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу.
1. Для чого на вашу думку було створено комп’ютер?
2. З яких частин складається комп’ютер?
IV. Вивчення нового матеріалу
Переглянути презентацію за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=cQe6dCyAyJQ&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=26
(Презентацію створено і розміщено на каналі УouТube вчителем Клесівської ЗОШ І-ІІ ступенів Тріщук Інною Володимирівною):
V. Підведення підсумків заняття
Спрбуйте надати вдповіді на питання:
1. Який пристрій є мозком комп’ютера?
2. Які пристрої можна порівняти з людиною? А які ні?
4 тиждень навчаня 13-17.04.2020
4-Б (2 група) від 16.04.2020 і 4-В (2 група) від 17.04.2020
Урок №28. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації.
Джерела інформації. Приймач інформації. Інформація тут.
3 тиждень навчання 06-10.04.2020
4-Б (2 група) від 09.04.2020 і 4- В (2 група) від 10.04.2020
Урок №27. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму
з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Хід заняття
І. Організаційний етап
Сьогодні ми познайомимось з досить цікавою можливістю інформації – перетворення та пристроями
для роботи з текстовою, звуковою та відео інформацією.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Не забувайте про правила поведінки за ПК
Працюючи з інформацією неодноразово нам потрібно буде її перетворювати в інших вигляд.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
- Що містять повідомлення?
- Якими способами можна подавати повідомлення?
- Як людина сприймає повідомлення?
IV. Вивчення нового матеріалу
- Уявімо ситуацію. Тетянка вирішила привітати подругу з іншого міста. Та лист іде довго, а на комп’ютері вона листівки не вміє створювати. Тому вона написала, яку листівку вона бажає. «Листівка має бути прямокутної форми, колір листівки – блідо-фіолетовий, обов’язково мають бути квіти, текст «Вітаю з Днем народження!!!»»
- Тетянка передала листівку брату, щоб він для неї створив її на комп’ютері.
- Братик вирішив спочатку намалювати листівку.
- Бтат сів за комп’ютер та створив листівку. «Листівка має бути прямокутної форми, колір листівки – блідо-фіолетовий, обов’язково
мають бути квіти, текст «Вітаю з Днем народження!!!» - Який це вид інформації?
Брат намалював листівку відповідно до текстових вказівок, тому текстовий вид інформації змінився на графічний.
Слайд9. Намальована листівка була створена на комп’ютері в якому вся інформація зберіглась за
допомогою спеціальних сигналів (електричних імпульсів). Тому таким чином графічні дані змінились
на спеціальні символи.
Слайд10. Перетворення інформації – це змінення способу подання тієї самої інформації за допомогою
іншого виду без змінення початкового повідомлення.
Слайд11-22. З якою інформацією працює цей пристрій? Опишіть роботу з ним.
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо
повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Малюємо носом
Вправа на зняття напруги з очей і шиї.
Очі - не єдине вразливе місце школярів. Довге сидіння за комп'ютером (ыншими гаджетами) сприяє погіршенню кровотоку в області шиї, через що виникають напруга і навіть біль, що також впливає на зір. Запобігти цим неприємним наслідкам допоможе проста вправа.
Пропоную носом намалювати в повітрі який-небудь предмет або букву. Покажіть вправу рідним і попросіть їх вгадати, що було намальовано.
VII. Підсумок заняття.
Спробуйте дати відповіді на питання:
- Що таке перетворення інформації?
- Навіщо перетворюють інформацію?