Неділя, 05.05.2024, 18:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт Сапко Н.О.

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформатика - 4 кл.

Дистанційне навчання з інформатики 4 клас

 

9 тиждень навчання 18-22.05.2020

4-Б (2 група) від 21.05.2020, 4-В (2 група) від 22.05.2020

Урок №32. Повторення

Передивитися відеопрезентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=l0oydMsBeKs&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=31

https://www.youtube.com/watch?v=HkOzuidUj9M&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=31


8 тиждень навчання 12-15.05.2020

4-Б (2 група) від 14.05.2020

Урок №32. Історія виникнення пристроїв.

Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=52My6M-diYU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=29

 


8 тиждень навчання 12-15.05.2020

4-В (2 група) від 15.05.2020

Урок №31. Кодування інформації

Передивитися відеопрезентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30

 


7 тиждень навчання 04-08.05.2020

4-Б (2 група) від 07.05.2020

Урок №31. Кодування інформації

Передивитися відеопрезентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30

 


7 тиждень навчаня 04-08.05.2020

4-В (2 група) від 08.05.2020 

Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації.

Зберігання інформації. Носії інформації.

Передивитися відеопрезентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27

https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28

 


6 тиждень навчаня 27-30.04.2020

4-Б (2 група) від 30.04.2020 

Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації.

Зберігання інформації. Носії інформації.

Передивитися відеопрезентації за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27

https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28

 


5 тиждень навчаня 20-24.04.2020

4-Б (2 група) від 23.04.2020  і  4-В (2 група) від 24.04.2020

Урок №29. Складові комп'ютера

                                                                Хід заняття

І. Організаційний етап

Надати посилання на урок класним керівникам 4-Б, 4-В класів.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадайте ребуси:

Не забувайте про правила роботи за ПК. 

         ІІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу.

1. Для чого на вашу думку було створено комп’ютер?

2. З яких частин складається комп’ютер?

IV. Вивчення нового матеріалу

Переглянути презентацію за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cQe6dCyAyJQ&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=26 

(Презентацію створено і розміщено на каналі УouТube вчителем Клесівської ЗОШ І-ІІ ступенів Тріщук Інною Володимирівною): 

V. Підведення підсумків заняття

Спрбуйте надати вдповіді на питання:

1. Який пристрій є мозком комп’ютера?

2. Які пристрої можна порівняти з людиною? А які ні?


4 тиждень навчаня 13-17.04.2020

4-Б (2 група) від 16.04.2020  і  4-В (2 група) від 17.04.2020

Урок №28. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації.

Джерела інформації. Приймач інформації. Інформація тут.

                                                               

 

 


       3 тиждень навчання 06-10.04.2020

4-Б (2 група)  від 09.04.2020 і 4- В (2 група) від 10.04.2020

Урок №27. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму

з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

 

Хід заняття

І. Організаційний етап

Сьогодні ми познайомимось з досить цікавою можливістю інформації – перетворення та пристроями

для роботи з текстовою, звуковою та відео інформацією.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки за ПК

Працюючи з інформацією неодноразово нам потрібно буде її перетворювати в інших вигляд.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу 

  1. Що містять повідомлення?
  2. Якими способами можна подавати повідомлення?
  3. Як людина сприймає повідомлення?

IV. Вивчення нового матеріалу

  • Уявімо ситуацію.  Тетянка вирішила привітати подругу з іншого міста. Та лист іде довго, а на комп’ютері вона листівки не вміє створювати. Тому вона написала, яку листівку вона бажає. «Листівка має бути прямокутної форми, колір листівки – блідо-фіолетовий, обов’язково мають бути квіти, текст «Вітаю з Днем народження!!!»»
  •  Тетянка передала листівку брату, щоб він для неї створив її на комп’ютері.
  • Братик вирішив спочатку намалювати листівку. 
  • Бтат сів за комп’ютер та створив листівку. «Листівка має бути прямокутної форми, колір листівки – блідо-фіолетовий, обов’язково

мають бути квіти, текст «Вітаю з Днем народження!!!» - Який це вид інформації?

Брат намалював листівку відповідно до текстових вказівок, тому текстовий вид інформації змінився на графічний.

Слайд9. Намальована листівка була створена на комп’ютері в якому  вся інформація зберіглась за

допомогою спеціальних сигналів (електричних імпульсів). Тому таким чином графічні дані змінились

на спеціальні символи.

Слайд10. Перетворення інформації – це змінення способу подання тієї самої інформації за допомогою

іншого виду без змінення початкового повідомлення.

Слайд11-22. З якою інформацією працює цей пристрій? Опишіть роботу з ним.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо

повторити  всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

Малюємо носом

             Вправа на зняття напруги з очей і шиї.

 Очі - не єдине вразливе місце школярів. Довге сидіння за комп'ютером (ыншими гаджетами) сприяє погіршенню кровотоку в області шиї, через що виникають напруга і навіть біль, що також впливає на зір. Запобігти цим неприємним наслідкам допоможе проста вправа.
            Пропоную носом намалювати в повітрі який-небудь предмет або букву. Покажіть вправу рідним і попросіть їх вгадати, що було намальовано.

VII. Підсумок заняття.

Спробуйте дати відповіді на питання:

  • Що таке перетворення інформації?
  • Навіщо перетворюють інформацію?
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Корисні посиланя

Copyright MyCorp © 2024