Меню сайту
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Інформатика - 4 кл.Дистанційне навчання з інформатики 4 клас
9 тиждень навчання 18-22.05.2020 4-Б (2 група) від 21.05.2020, 4-В (2 група) від 22.05.2020 Урок №32. Повторення Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=l0oydMsBeKs&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=31 https://www.youtube.com/watch?v=HkOzuidUj9M&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=31 8 тиждень навчання 12-15.05.2020 4-Б (2 група) від 14.05.2020 Урок №32. Історія виникнення пристроїв. Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=52My6M-diYU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=29
8 тиждень навчання 12-15.05.2020 4-В (2 група) від 15.05.2020 Урок №31. Кодування інформації Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30
7 тиждень навчання 04-08.05.2020 4-Б (2 група) від 07.05.2020 Урок №31. Кодування інформації Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=snMqZ5PWvgU&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=30
7 тиждень навчаня 04-08.05.2020 4-В (2 група) від 08.05.2020 Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації. Зберігання інформації. Носії інформації. Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27 https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28
6 тиждень навчаня 27-30.04.2020 4-Б (2 група) від 30.04.2020 Урок №30. Пристрої введення і виведення інформації. Зберігання інформації. Носії інформації. Передивитися відеопрезентації за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=27 https://www.youtube.com/watch?v=fgZx9EB_pos&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=28
5 тиждень навчаня 20-24.04.2020 4-Б (2 група) від 23.04.2020 і 4-В (2 група) від 24.04.2020 Урок №29. Складові комп'ютера Хід заняття І. Організаційний етап Надати посилання на урок класним керівникам 4-Б, 4-В класів. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте ребуси:
Не забувайте про правила роботи за ПК.
ІІІ. Актуалізація опорних знань Повторення раніше вивченого матеріалу. 1. Для чого на вашу думку було створено комп’ютер? 2. З яких частин складається комп’ютер? IV. Вивчення нового матеріалу Переглянути презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cQe6dCyAyJQ&list=PLIappPLAjQQc3fJCvXPtSWfy8KeMA_Uv_&index=26 (Презентацію створено і розміщено на каналі УouТube вчителем Клесівської ЗОШ І-ІІ ступенів Тріщук Інною Володимирівною): V. Підведення підсумків заняття Спрбуйте надати вдповіді на питання: 1. Який пристрій є мозком комп’ютера? 2. Які пристрої можна порівняти з людиною? А які ні? 4 тиждень навчаня 13-17.04.2020 4-Б (2 група) від 16.04.2020 і 4-В (2 група) від 17.04.2020 Урок №28. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерела інформації. Приймач інформації. Інформація тут.
3 тиждень навчання 06-10.04.2020 4-Б (2 група) від 09.04.2020 і 4- В (2 група) від 10.04.2020 Урок №27. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
Хід заняття І. Організаційний етап Сьогодні ми познайомимось з досить цікавою можливістю інформації – перетворення та пристроями для роботи з текстовою, звуковою та відео інформацією. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Не забувайте про правила поведінки за ПК Працюючи з інформацією неодноразово нам потрібно буде її перетворювати в інших вигляд. ІІІ. Актуалізація опорних знань Повторення раніше вивченого матеріалу
IV. Вивчення нового матеріалу
мають бути квіти, текст «Вітаю з Днем народження!!!» - Який це вид інформації? Брат намалював листівку відповідно до текстових вказівок, тому текстовий вид інформації змінився на графічний. Слайд9. Намальована листівка була створена на комп’ютері в якому вся інформація зберіглась за допомогою спеціальних сигналів (електричних імпульсів). Тому таким чином графічні дані змінились на спеціальні символи. Слайд10. Перетворення інформації – це змінення способу подання тієї самої інформації за допомогою іншого виду без змінення початкового повідомлення. Слайд11-22. З якою інформацією працює цей пристрій? Опишіть роботу з ним. V. Фізкультхвилинка А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка) VІ. Релаксація Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору Малюємо носом Вправа на зняття напруги з очей і шиї. Очі - не єдине вразливе місце школярів. Довге сидіння за комп'ютером (ыншими гаджетами) сприяє погіршенню кровотоку в області шиї, через що виникають напруга і навіть біль, що також впливає на зір. Запобігти цим неприємним наслідкам допоможе проста вправа. VII. Підсумок заняття. Спробуйте дати відповіді на питання:
|
Пошук
Архів записів
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||