Меню сайту
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Інформатика 3 кл.
Тиждень 9. (18-22.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 20.05.2020 Урок №32. Використання логічних висловлювань "не", "і", "або". Повторення Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U9TtqWEa3Hc&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=21 https://www.youtube.com/watch?v=HkOzuidUj9M&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=31
Тиждень 8. (12-15.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 13.05.2020 Урок №31. Логічне слідування. Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pD4_5pBfFTo&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=20
Тиждень 7. (04-08.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 06.05.2020 Урок №30. Істинні та хибні висловлювання. Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gQavfEHPX-I&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=19
Тиждень 6. (27-30.04.2020) 3-А кл. (1 група) від 29.04.2020 Урок №29. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Cкладові частини об'єктів. Схема складу. Зв'язки у схемах. Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kTg9C70Q58Q&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=18
Тиждень 5. (21-24.04.2020) 3-А кл. (1 група) від 22.04.2020 Урок №28. Середовище програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=eXfKFYdLlys&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=16 Тиждень 4. (13-17.04.2020) 3-А кл. (1 група) від 15.04.2020 Урок №27. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
Хід заняття І. Організаційний етап Сьогодні ми з Вами познайомимось з планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчимось складати алгоритми для виконавців. ІІ. Мотивація навчальної діяльності Не забувайте про правила поведінки за ПК.
Перевіримо вашу готовність до заняття. 1. Що таке команда? Де команди використовують? 2. Виконавець. Сьогодні познайомимось з виконавцями та тим, що вони можуть робити, а що ні. 3. Мета. У будь якої команди, або декількох команд є мета. Сьогодні працюючи з командами ми будемо визначати їх мету. ІІІ. Актуалізація опорних знань Повторення раніше вивченого матеріалу Визнач, яке речення є спонукальним, яке -розповідним, а яке - питальним.
IV. Вивчення нового матеріалу Передивитися пвідеопрезентацію: https://www.youtube.com/watch?v=w6kYUfM3rc0&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=15 1. Розглянемо декілька команд для песика.
Якщо песик виконає всі команди по порядку, то він виконає певне завдання. Яке завдання? 2. Послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, називається алгоритмом. 3. Складемо разом команди (алгоритм) для саджання квітки.
4. Спробуйте скласти алгоритм для пришиття ґудзика. Що буде першим кроком? Що другим?
Зверніть увагу! Порядок команд дуже важливий у записі алгоритму. 5. Розгляньте поданий алгоритм. Чи все тут правильно? В чому полягає помилка?
6. Проаналізуємо, ще один досить простий та звичний для нас алгоритм:
Яка мета даного алгоритму? Що буде кінцевим результатом після виконання? Чому Вові принесли лише кожуру від банана? Як виправити даний алгоритм? 7. То хто такий виконавець? (це той хто виконує алгоритм) 8. Розглянемо декілька ситуацій. Дівчинка попросила робота принести, щось поїсти. Скажіть хто дає команду? Хто виконує команду? Як ви гадаєте, що може принести робот? В дійсності робот приніс корм для котів і тут проблеми робота немає. Як і комп’ютер робот виконує лише те, що йому кажуть, його дії прості та не можуть бути осмислені. 9. Чоловік лагодив стілець та попросив робота, допомогти давши команду «Стукни молотком!». Скажіть хто дає команду? Хто виконує команду? Як ви гадаєте, що зробить робот? В дійсності робот виконав команду, але так як конкретно він не почув, що треба стукнути молотком по гвіздку то він розбив вазу. 10. Тому головним правилом складання алгоритмів є те, що всі вони мають бути зрозумілі виконавцю. 11. Виконавці ж бувають різні і не всі одну й туж команду можуть зрозуміти. V. Фізкультхвилинка VІ. Підведення підсумків заняття Спробуйте відповісти на питання:
|
Пошук
Архів записів
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||