Як називається об’єкт що отримує повідомлення? (приймач)
Яким чином передається інформація?
Що таке канал зв’язку?
Що може виступати носієм інформації?
Чому для одної людини певної інформації може бути багато, а для іншої замало?
Опишіть властивості інформації.
На минулому уроці ви визначили, що людина постійно отримує повідомлення з самого дитинства. Інформація, яка є для нас корисною та зрозумілою, подається у вигляді повідомлень. І повідомлення ми отримуємо на уроках, слухаємо музичні твори, розповідаємо інформацію однокласника, дивимось телевізійні передачі чи переходимо через дорогу (де світлофор подає нам повідомлення, котрі бережуть наше життя. Що це за повідомлення?)
Інформація може подаватись, за допомогою текстів. Які це можуть бути повідомлення? Наведіть приклад. Також за допомогою чисел? Де вам така інформація зустрічається. Складіть повідомлення лише з чисел та арифметичних дій.
Графічний спосіб. На якому уроці ви найчастіше використовуєте такий спосіб подання інформації? Яка ваша остання робота на уроці образотворчого мистецтва?
Звуковий спосіб подання інформації. Падайте інформацію, наприклад, якщо ви побачили пожежу?
Умовні сигнали (сюди ж входить міміка та жести). Продемонструйте родичам за допомогою міміки
та жестів (без слів), що ви дуже хочете їсти. Продемонструйте, що надворі холодно.
Інформацію можна подавати за допомого спеціальних позначень: різних формул та схем. Частіше з такою інформацією ви будете стикатись в старших класах на уроках алгебри, фізики та хімії.
А от інформація, яка може складатись із поєднанням жестів, міміки, звуку та інших способів подання називається комбінованою.
Відомо, що одне й теж повідомлення можна подати різними способами. Спробуймо зробити це. Подаймо повідомлення «Сьогодні йде дощ» різними можливими способами.
Погляньте на дівчинку на малюнку.
Давайте визначимо: за допомогою яких органів вона може сприймати ці самі повідомлення?