Дистанційне навчання з інформатики 2-А, Б класи (І групи) 2019/2020 н.р.
Заняття №8 від 21.04.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення малюнків за готовими алгоритмами". Урок 3.
Зміст заняття: передивитися презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0TDMBLpeB1Y
Заняття №7 від 05.05.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення малюнків за готовими алгоритмами". Урок 2.
Зміст заняття: опрацювати сторінки 56, 57 "Працюємо у Скретч" робочого зошита "Я досліджую світ. Інформатика"
Заняття №6 від 28.04.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення малюнків за готовими алгоритмами". Урок 1.
Зміст заняття: опрацювати сторінки 54, 55 "Працюємо у Скретч" робочого зошита "Я досліджую світ. Інформатика"
Заняття №5 від 21.04.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення графічних алгоритмів". Урок 4.
Зміст заняття: опрацювати сторінки 52, 53 "Працюємо у Скретч" робочого зошита "Я досліджую світ. Інформатика"
Заняття №4 від 14.04.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення графічних алгоритмів". Урок 3.
Зміст заняття: опрацювати сторінки 50, 51 "Як складати алгоритми." робочого зошита "Я досліджую світ. Інформатика".
Заняття №3 від 07.04.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення графічних алгоритмів". Урок 2.
Зміст заняття: опрацювати сторінки 46-49 робочого зошита "Я досліджую світ. Інформатика"
Повторити матеріал з попередньої теми, переглянувши відеопрезентацію "Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці." за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=uXOttXmnT1w&list=PLIappPLAjQQf9RM2k8D8iNYuttbzKRIgw&index=26
Заняття №2 від 24.03.2020 (вівторок)
Розділ "Лінійні алгоритми". Тема "Створення графічних алгоритмів". Урок 1.
Щоб створити простий алгоритм, а потім на його основі малюнок, необхідно розібратися з поняттями "команди", "виконавці", "системи команд", "алгоритми", "програми", "середовище програмування Скретч".
Тому пропоную:
1. Опрацювати сторінки підручника та надати відповіді на запитання.
2. Опрацювати робочий зошит "Я досліджую світ. Інформатика." на с.44,45 за темою "Команди і виконавці"
Заняття №1 від 17.03.2020 (вівторок)
Тема. Повторити правила безпечної роботи в Інтернеті.
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dJn2g2zxOik
10 правил безпечної поведінки в Інтернеті
1. Використовуйте надійний пароль - комбінуйте букви, цифри та інші символи.
2. Не вірте всьому, що читаєте - завжди перевіряйте достовірність джерела.
3. Не викладайте особисту інформацію про себе, своїх рідних, друзів і знайомих в Інтернеті.
4. Не ховайтеся за анонімністю екрану комп'ютера. Не кажіть того, що не могли б сказати людині в обличчя.
5. Подумайте двічі, перш ніж поширити будь-яку інформацію. Як і в житті, потрібно думати про наслідки того, що говориш.
6. Не поширюйте в Інтернеті контент незаконного або непристойного змісту.
7. Переконайтеся, що ваш профіль у соціальній мережі закритий від сторонніх (перевірте налаштування безпеки).
8. Додавайте "у друзі" тільки тих, кого дійсно знаєте: навіть якщо це друзі ваших друзів, але особисто ви не знайомі, краще зайвий раз перестрахуватися.
9. Вашим друзям слід питати вашого дозволу, перш ніж завантажувати фотографії з вами або позначати вас на фотографіях в соціальних мережах. Не бійтеся сказати їм про це, і самі теж дотримуйтесь цього правила.
10. Не переходьте за посиланнями, прикріпленим в імейл-повідомленнях – безпечніше вводити адресу в рядок браузера самому.
Урок 5. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
Цікаве та корисне:
Сайт для дітей: розмальовки, скайнворди, караоке, фільми, ігри он-лайн, музика, звукові новорічні ефекти.
Сайт для дітей: пазли онлайн, флеш-ігри