Дистанційне навчання
Інформатики, 5 кл.
Тема. Способи опису алгоритмів. Лінійні алгоритми
Хід уроку.
Опрацювати с. 165-167 та на основі цього матеріалу виконати практичну роботу 4(6) завдання 1 і 2 на с.177.
Завдання 1. Виконати у зошиті з інформатики, створивши блок-схему обчислення значення виразу 22 +34 : (72 - 55). Скріншот виконання роботи викласти у GoogleClassroom у себе у профілі або прислати мені особисто по Viber.
Пояснення до завдання :
Завдання 2. Відкрийте проект 1 (середовищі Scratch 2.0), створений вчителем. Відредагуйте проект, щоб виконавець (змініть кота на іншого виконавця) намалював квадрат зі сторонами різних кольорів завдовжки 70 кроків і повідомив про це після закінчення малювання. Збережіть свій проект у папці з іменем Клас, прізвище п.р. 6 та прикріпіть скріншот виконання роботи у GoogleClassroom у себе у профілі або пришліть мені особисто по Viber.
Проект 1 у середовищі Scratch 2.0 розміщено за посиланням : https://drive.google.com/file/d/1W_J68DYg69YULNcf7gpX7fdSbJlK66zt/view?usp=sharing
Графічний спосіб подання проекту 1:
|