Четвер, 21.11.2024, 08:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт Сапко Н.О.

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформатика 3 кл.

 

Тиждень 9. (18-22.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 20.05.2020

             Урок №32. Використання логічних висловлювань "не", "і", "або". Повторення

Передивіться презентацію за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=U9TtqWEa3Hc&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=21

 https://www.youtube.com/watch?v=HkOzuidUj9M&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=31


 


Тиждень 8. (12-15.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 13.05.2020

             Урок №31. Логічне слідування.

Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pD4_5pBfFTo&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=20

 


Тиждень 7. (04-08.05.2020) 3-А кл. (1 група) від 06.05.2020

             Урок №30. Істинні та хибні висловлювання.

Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gQavfEHPX-I&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=19

 


Тиждень 6. (27-30.04.2020) 3-А кл. (1 група) від 29.04.2020

             Урок №29. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Cкладові частини об'єктів. Схема складу. Зв'язки у схемах.

Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kTg9C70Q58Q&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=18

 


Тиждень 5. (21-24.04.2020) 3-А кл. (1 група) від 22.04.2020

            Урок №28.  Середовище програмування для дітей: створення та змінювання  послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

Порядок виконання команд виконавцем

Передивіться презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=eXfKFYdLlys&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=16


Тиждень 4. (13-17.04.2020)  3-А кл. (1 група) від 15.04.2020

Урок №27. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

 

Хід заняття

І. Організаційний етап

Сьогодні ми з Вами познайомимось з планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчимось складати алгоритми для виконавців.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Не забувайте про правила поведінки за ПК.

Перевіримо вашу готовність до заняття.

1. Що таке команда? Де команди використовують?

2. Виконавець. Сьогодні познайомимось з виконавцями та тим, що вони можуть робити, а що ні.

3. Мета. У будь якої команди, або декількох команд є мета. Сьогодні працюючи з командами ми будемо визначати їх мету.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

Визнач, яке речення є спонукальним, яке -розповідним, а яке - питальним.

    • Ось і настали перші морозні дні.
    • Чи тепло тобі, дівчинко?
    • Бігом додому!

IV. Вивчення нового матеріалу

Передивитися пвідеопрезентацію: https://www.youtube.com/watch?v=w6kYUfM3rc0&list=PLIappPLAjQQejq0E0BbxDoDCfbr25EZZ8&index=15

1. Розглянемо декілька команд для песика.

  1. Знайди капці.
  2. Візьми капці.
  3. Принеси до мене капці.
  4. Поклади капці.

Якщо песик виконає всі команди по порядку, то він виконає певне завдання. Яке завдання?

2. Послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, називається алгоритмом.

3. Складемо разом команди (алгоритм) для саджання квітки.

  1. Візьмемо вазон
  2. Насиплемо піввазона ґрунту
  3. Поставимо у вазон пагін квітки
  4. Досиплемо ґрунту 
  5. Поллємо квітку

4. Спробуйте скласти алгоритм для пришиття ґудзика. Що буде першим кроком? Що другим?

  1. Візьмемо котушку ниток
  2. Відріжемо нитку потрібної довжини
  3. Візьмемо голку
  4. Затягнемо голку в нитку
  5. Зав’яжемо вузлик к вінці нитки
  6. Візьмемо одяг
  7. Прикладемо ґудзик
  8. Пришиємо ґудзик
  9. Зробимо вузол
  10. Відріжемо нитку

Зверніть увагу! Порядок команд дуже важливий у записі алгоритму.

5.  Розгляньте поданий алгоритм. Чи все тут правильно? В чому полягає помилка?

  1. Візьми відро.
  2. Постав під кран з водою.
  3. Чекай, поки відро наповниться.
  4. Відкрий кран з водою.
  5. Закрий кран.

6.  Проаналізуємо, ще один досить простий та звичний для нас алгоритм:

  1. Йди на кухню
  2. Візьми банан
  3. Почисть його
  4. Принеси

Яка мета даного алгоритму? Що буде кінцевим результатом після виконання? Чому Вові принесли лише кожуру від банана? Як виправити даний алгоритм?

7. То хто такий виконавець? (це той хто виконує алгоритм)

8. Розглянемо декілька ситуацій. Дівчинка попросила робота принести, щось поїсти. Скажіть хто дає команду? Хто виконує команду? Як ви гадаєте, що може принести робот? В дійсності робот приніс корм для котів і тут проблеми робота немає. Як і комп’ютер робот виконує лише те, що йому кажуть, його дії прості та не можуть бути осмислені.

9. Чоловік лагодив стілець та попросив робота, допомогти давши команду «Стукни молотком!». Скажіть хто дає команду? Хто виконує команду? Як ви гадаєте, що зробить робот? В дійсності робот виконав команду, але так як конкретно він не почув, що треба стукнути молотком по гвіздку то він розбив вазу.

10. Тому головним правилом складання алгоритмів є те, що всі вони мають бути зрозумілі виконавцю.

11. Виконавці ж бувають різні і не всі одну й туж команду можуть зрозуміти.

V. Фізкультхвилинка

VІ.  Підведення підсумків заняття

Спробуйте відповісти на питання: 

  1. Що таке алгоритм?
  2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?
  3. Склади алгоритм приготування бутерброда із сиром.
  4. Де помилка в алгоритмі?
  1. Встав ключ у замок.
  2. Поверни.
  3. Відкрий двері.
  4. Зайди до квартири.
  5. Закрий двері.
  6. Поклади ключі на полицю.   
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні посиланя

Copyright MyCorp © 2024