Тема. Інструктаж з БЖ. Практична робота №6 "Складання та виконання лінійних алгоритмів"
Цілі:
навчальна: перевірити навички реалізації лінійних алгоритмів у середовищі Scratch;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники
Програмне забезпечення: Scratch2
Хід уроку.
І. Мотивація навчальної діяльності
Лінійні алгоритми - це лише початок в умінні складати ігрові проєкти. Але і такі найпростіші програми можна урізноманітнити нестандартним підходом.
Тому сьогодні ви будете створювати проєкт, який кожен може виконати по- своєму, з набором додаткових команд, діалогу виконавців тощо.
Не забувайте про правила безпечної роботи за комп'ютером!
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторити раніше вивчений матеріал: §4.1- 4.3.
ІІІ. Застосування знань. Працюємо за підручником с. 185, 186 §4.3
Створений проєкт повинен мати назву "5-Б кл. Прізвище. П.р. 6 Дівчинка та хлопчик" та прикріплений у власний кабінет Гуглкласу у форматі sb2 або sb3.
Нижче є підказки для створення проєкту на 9 балів.
Щоб отримати 10-12 балів, потрібно підібрати сцену (тло), щоб один з виконавців малював квадрат, а інший - трикутник, створити між виконавцями короткий діалог.
Результат роботи на 9 балів:
Зразки робіт учнів.
Результат роботи на 10-12 балів:
Робота Ячевського Дениса, учня 5-Б класу.
ІV. Виконайте гімнастику для очей:
(Використано YouTube канал Creative Teacher: https://www.youtube.com/channel/UCUWpvLEcrLrkA69qf5IDHIg)
V. Підбиття підсумків уроку.
Дайте відповіді на запитання с. 185:
1. Які способи розміщення нового образу виконавця ви знаєте?
2. Як установити новий образ із файла?
3. Якими командами можна змінити образ виконавця?
4. Як розмітити нового виконавця в Області спрайтів?
5. Як одночасно запустити на виконання фрагменти проєкту для кількох виконавців?
6. Чим образи одного виконавця відрізняються від інших виконавців?